AI w walce z algorytmami w content marketingu

Marek Minko

Traffic Peaks

Traffic Peaks to wydawca portali internetowych. W prezentacji przedstawię, jak wykorzystujemy sztuczną inteligencję (AI) i automatyzacje do optymalizacji działań w content marketingu. Pokażę kluczowe dane i statystyki obrazujące nasz zasięg i skuteczność działań. Opiszę naszą strategię, która obejmuje poszukiwanie wartościowych domen z historią, tworzenie nowych portali i pracę nad ich widocznością, wykorzystywanie AI do tworzenia treści i automatyzacji procesów oraz budowanie bazy treści poradnikowych i evergreen.

Omówię wyzwania związane z zarządzaniem dużą bazą portali oraz ograniczonymi zasobami i jak AI pomaga nam sprostać tym wyzwaniom. Opowiem o narzędziach analitycznych oraz modelach językowych i narzędziach AI wykorzystywanych w naszej codziennej pracy. Pokażę przykłady zastosowania AI i automatyzacji, takie jak analiza wyników wyszukiwania, ustalanie architektury informacji, przygotowywanie treści artykułów za pomocą AI oraz walidacja merytoryczna i poprawa techniczna.

Zaprezentuję efekty naszych działań na przykładzie kilku portali oraz wpływ aktualizacji algorytmów na rotacje w SERP. Pokażę, jak analiza z użyciem AI pomaga nam reagować na te zmiany, przyczyniając się do wzrostu widoczności i ruchu.  Referat ma na celu pokazanie, jak wykorzystujemy AI i automatyzację w codziennej pracy, aby optymalizować działania i dostarczać wartościowe treści.

content marketing, wykorzystywanie AI do tworzenia treści, automatyzacja procesów, SERP
Scroll to Top
Skip to content